Bemjamin Wendt benoemd tot carrousellid gemeente Berg en Dal

Foto: Joop Verstraaten

BERG EN DAL – Tijdens de raadsvergadering van afgelopen donderdag is de 29-jarige Benlamin Wendt door burgemeester Slinkman benoemd tot carrousellid voor het CDA. Het kersverse carrousellid is woonachtig in Beek.

Benjamin is werkzaam als wijkverpleegkundige in de dorpskernen Berg en Dal en Heilig Landstichting. Als wijkverpleegkundige komt hij bij veel mensen achter de voordeur, waardoor hij weet wat er allemaal speelt. Deze kennis en ervaring hoopt hij in te kunnen zetten namens het CDA Berg en Dal. Hij is er best trots op om als carrousellid de politieke arena van Berg en Dal te mogen betreden. Hij werd door het college en raadsleden gefeliciteerd met zijn benoeming. Namens het gemeentebestuur van Berg en Dal kreeg hij van burgemeester Slinkman een fraai boeket bloemen overhandigd.