Sfeervolle kerstlunch speciaal voor mantelzorgers

BERG EN DAL – December is een feestelijke maand, eerst pakjesavond vervolgens hoort men overal 'jinglebells'. Speciaal voor de mantelzorgers uit de gemeente Berg en Dal is er op woensdagmiddag 14 december in de Thornse Molen in Persingen een kerstlunch.

De kerstlunch is van 12.00 tot 13.30 uur en is bedoeld voor alle mantelzorgers uit de gehele gemeente Berg en Dal. Mantelzorgers die willen genieten van deze kosteloze Kerstlunch moeten zich voor 10 december opgeven bij Forte Welzijn op werkdagen tot 13.00 uur op nummer 085 0406066 of bij Thea de Wijse op werkdagen van 09.00 tot 11.00 uur via nummer 0481 431105 of mailen naar info@mantelzorgbergendal.nl.
Mantelzorgers die willen komen maar geen vervoer hebben, kunnen dit doorgeven bij de aanmelding, dan zal er gezocht worden naar een oplossing.