Zie wat je koopt bij Vuurwerkstunthal.nl 'Vuurwerkshow gaat niet vanzelf'

ELST/VELP/WYLER – Zaterdag 17 december om 19.30 uur 'schiet' pyrotechnicus John van Houten voor de vierde maal de gratis te bezoeken vuurwerkshow van Vuurwerkstunthal.nl op het parkeerterrein van Intratuin in Elst.

John heeft na een intensieve training al heel wat jaren zijn certificaat. "Kennis van het product en veiligheid staan tijdens de opleiding centraal en dat zie je bij elke show ook terug" zegt John.

Voor elke show moet bij de provincie een ontbrandingsvergunning en bij de gemeente een evenementenvergunning worden aangevraagd. Uren voor aanvang worden de producten door John en zijn assistenten secuur opgesteld en verbonden met de elektronische ontstekers. Het publiek bevindt zich tijdens deze show van Vuurwerkstunthal.nl op 40 meter afstand achter veiligheidslint. "Veel producten uit het Nederlandse assortiment van Vuurwerkstunthal.nl zijn te zien maar let vooral op ons eigen label, de UrbanBox 4x36", tipt John. De Elster winkel is na de show geopend tot 22.00 uur.

Extra vuurwerk

Tijdens de hele voorverkoop (tot en met 28 december) mag je direct in de webshop en winkels tijdens de bestelling liefst 25 procent extra vuurwerk uitzoeken uit het hele assortiment (Wyler 15 procent)! Ook dit jaar weer bij elke bestelling een gratis vuurwerkbril (zolang de voorraad strekt).

De webshop van Vuurwerkstunthal.nl is 24/7 geopend. Kijk voor de foto's en filmpjes van het Nederlandse en Duitse assortiment én de openingstijden van onze winkels aan de Edisonweg 36 in Elst, Noorder Parallelweg 32A in Velp en Hauptstrasse 21 in Wyler (Duitsland) op Vuurwerkstunthal.nl.