Sleuteloverdracht en carnavals- optocht live bij Omroep Berg en Dal

GROESBEEK - Vrijdag 24 februari zendt Omroep Berg en Dal rechtstreeks op radio en televisie de sleuteloverdracht vanuit het gemeentehuis uit.

Vanaf 19.00 uur kan men getuige zijn van dit jaarlijkse unieke carnavalistisch gebeuren. De presentatie is in handen van Twan Visser en Rob Bekers. Op zondag 26 februari wordt de carnavalsoptocht van 'Het Keulen van Gelderland' in zijn geheel live op televisie uitgezonden. De uitzending begint om 13.30 uur. De presentatie is wederom in handen van Twan Vissers en Rob Bekers.

Zowel op de zaterdag 25 als zondag 26 februari draait de omroep van 13.00 tot 17.00 uur non-stop carnavalsmuziek op de radio. Zo heeft men de mogelijkheid om thuis een muziekbox buiten te plaatsen tijdens de carnavalsoptochten in de gehele gemeente Berg en Dal.