Kampioenschap Gemeente Berg en Dal jeu de boules voor tweetallen

GROESBEEK - Op zondag 28 mei wordt aan de Nijmeegsebaan op sportpark Noord van Germania het tweede jeu de bouleskampioenschap van de Gemeente Berg en Dal voor tweetallen gehouden. Het eerste toernooi van de nieuwe gemeente werd vorig jaar werd gewonnen door Theo Bartholomaus en Kees Heijmans.

Aanmelden kan door te bellen naar Gerrie Kamps 06 53177583 of Toon Sillessen 06 39752470. En elke dag op Noord in het jeu de boulesverblijf (er zijn altijd mensen die aan het jeu de Boulen zijn). Deelname is gratis.

Gang van zaken op 28 mei: de deelnemer meldt zich tussen 12.15 en 12.30 uur aan bij de ontvangst tafel die onder de overkapping voor het clubhuis zal staan. Afhankelijk van het aantal deelnemers zal er in poules worden gespeeld. De poules zullen via loting worden samengesteld. Er worden 3 of 4 wedstrijden gespeeld op verschillende ondergronden De vier beste duo's spelen een halve finale. De verliezers van de halve finales spelen om de derde en vierde plaats. Voor de eerste 4 plaatsen is een prijs beschikbaar.

De prijsuitreiking zal gelijktijdig plaatsvinden met het uitreiken van de prijzen van het Kus de Linkse Familie Toernooi, dat op hetzelfde tijdstip zal worden gehouden. De muzikale omlijsting wordt verzorgd door Muziek Express.