Doe mee, kom naar de 'Doe! markt'

Foto: Forte Welzijn

MILLINGEN - In de gemeente Berg en Dal is veel te beleven. Dat is te zien tijdens de 'Doe Markt', in de speeltuin Steense Gemeente in Millingen aan de Rijn, zondag 17 september. Organisaties, verenigingen en initiatieven van de gemeente laten daar zien wat ze te bieden hebben. Ook is er ruimte voor muzikale, sportieve en dansoptredens.

Tijdens de Doe! Markt kunnen inwoners geïnspireerd raken door de verschillende vrijwilligersplekken die er in de gemeente zijn (en zich inschrijven bij een organisatie of initiatief). En kunnen organisaties, clubs en initiatieven zich laten zien aan bezoekers en eventueel zelfs leden werven! Ook kunnen organisaties en bewoners ongedwongen netwerken.

Op zoek naar vrijwilligers?Bent u nog op zoek naar vrijwilligers of leden? Of wilt u graag uw organisatie laten zien op de 'Doe! Markt'? Dat kan! De 'Doe! Markt' is nog op zoek naar organisaties, clubs en initiatieven die een kraam willen bemannen. Stuur een e-mail naar vspbergendal@fortewelzijn.nl om uw organisatie op te geven. De organisatie van de 'Doe! markt' is in handen van Forte Welzijn en de gemeente Berg en Dal.