247 kampioenen op Feest der kampioenen Groesbeek

GROESBEEK – Op vrijdagavond 22 juni houdt de gemeente Berg en Dal het traditionele Feest der kampioenen.

Tijdens dit evenement worden alle jeugdteams en individuele junioren uit de gemeente Berg en Dal die in het seizoen 2017-2018 kampioen zijn geworden gehuldigd door wethouder Annelies Visser. Er zijn in de gemeente Berg en Dal 247 jeugdige kampioenen, die van de wethouder persoonlijk een medaille in ontvangst mogen nemen.

De aanvang van de huldiging is om 19.00 uur op het Dorpsplein in Groesbeek en bij slecht weer wordt er uitgeweken naar sporthal Heuvelland aan de Ambachtsweg in Groesbeek. Naast de uitreiking van de medailles wordt er door De Rebellen van carnavalsvereniging De Deurdouwers uit Millingen aan de Rijn een showdans op het Dorpsplein opgevoerd.