Foto: Rene Hendriks

KBO Beek een rots in de branding

BEEK - De KBO Beek, de seniorenvereniging van Beek met ruim vierhonderd leden is er ook in 2019 voor een ieder als het gaat om belangenbehartiging van onder andere AOW, pensioenen, veiligheid, welzijn en wonen op landelijk, provinciaal, regionaal en gemeentelijk niveau.

"De KBO Beek is een zeer actieve zelfstandige afdeling van de landelijke KBO-PCOB veelzijdig, kleurrijk van alle gezindte en seksuele geaardheden, iedereen is welkom om mee te doen aan onze activiteiten, te genieten van de kortingen die op allerlei gebied aan u als lid geboden worden. Meer dan vijftig bedrijven in onze gemeenten, geselecteerde ziektekostenverzekeraars, elektriciteitsbedrijven staan voor u klaar om u als lid van de KBO Beek te mogen begroeten. De KBO-PCOB heeft een eigen klantenservice die u graag verder helpt. Een juristentelefoon staat voor u als lid van de KBO Beek klaar."

"Ook sportief staat de KBO Beek haar mannetje. Educatie over allerlei interessante onderwerpen komen jaarlijks aan de orde, maar ook amusement staan hoog in ons vaandel. Kortom, waarom nog gewacht met lid worden, dit is het moment, een heel kalender jaar lang genieten van alles wat de KBO Beek u biedt. Dat kan voor twintig euro. Cadeautip; geef uw buren, vrienden, bekenden een lidmaatschap van de KBO Beek, dan geniet u voortaan samen!", aldus Gérard Tesser, voorzitter van de KBO Beek. Hij vertelt u er alles over.