Ingezonden brief

Belazerd

Buslijn Nijmegen-Kleef wordt sneller kopte De Gelderlander op 5 december in de krant. Met open mond las ik de verdere berichtgeving.

Was ons niet een snellere busverbinding beloofd maar wat blijkt nu. De bus zal alleen een half-uursdienst gaan rijden tussen 7.00 en 10.00 uur en tussen 15.00 en 19.00 uur. Wij als inwoners van Beek zijn er niet beter op geworden en dat hier al drie mee geworsteld wordt, begrijp ik niet.

Wat ik ook even kwijt wil over dit stukje dat er gesteld wordt dat de jeugd niet onder het tunneltje zal gaan. Ook ouderen zullen dat gaan doen. Er is een oplossing voor: ga wat eerder van huis en neem de tijd, maar dat ligt in ieders eigen verantwoording, maar je zult de automobilist maar zijn. Ook is weer waargemaakt dat veel automobilisten veel te hard rijden op de N 325 zie bijgevoegd stukje. Door al deze tegenstrijdige berichten voel ik me door provincie en de politiek belazerd.

Zo, dit moest ik toch even kwijt, ik blijf het op voet volgen en zal de provincie op de hoogte houden.

Henk Burgers