Foto: Rene Hendriks

KBO Beek altijd paraat

BEEK - De KBO Beek, de seniorenvereniging van Beek is er ook in 2019 voor de ouderen als het gaat hun belangen te behartiging op landelijk, provinciaal, regionaal en gemeentelijk niveau. Te denken valt aan de AOW, pensioen, veiligheid, welzijn en woongenot.

De KBO Beek is een zeer actieve zelfstandige afdeling van de landelijke KBO-PCOB, deze heeft voor u ook een eigen klantenservice en juristentelefoon. De KBO Beek is kleurrijk. "Er is bij ons plaats voor alle gezindten en staat ook open voor mensen van alle seksuele geaardheden, iedereen is welkom om mee te doen aan onze veelzijdige activiteiten, educatie in de ruimste zin van het woord maar ook amusement komt aan de orde. Sportief staat de KBO Beek ook haar mannetje met haar vele activiteiten. Als lid van de KBO Beek, geniet u niet alleen van ons uitgebreide programma, maar ook van tal van kortingen. Meer dan vijftig bedrijven in onze gemeenten, geselecteerde ziektekostenmaatschappijen, elektriciteit bedrijven staan klaar om de leden van de KBO Beek te mogen begroeten. Waarom nog wachten met lid worden, dit is het moment, genieten van alles wat de KBO Beek u biedt. Dat kan voor twintig euro per kalenderjaar, onbegrijpelijk maar waar! Cadeautip; geef uw buren, vrienden, bekenden een lidmaatschap van de KBO Beek, dan geniet u voortaan samen", aldus Gérard Tesser, voorzitter van de KBO Beek, 024 3226377.