Kegelen met seniorenvereniging Kekerdom. (foto: Berdie Gerritzen)
Kegelen met seniorenvereniging Kekerdom. (foto: Berdie Gerritzen) Foto: Berdie Gerritzen

Activiteiten bij seniorenvereniging Kekerdom

KEKERDOM - De seniorenvereniging, die al sinds 1951 bestaat, heeft als doel 'Het behartigen van de belangen van de ouderen in het dorp Kekerdom in de ruimste zin van het woord'. "Dit doen wij door in gesprek te gaan met gemeente en andere instanties als daarvoor aanleiding is. Deze kan van voorlichtende aard zijn, bijvoorbeeld het uitnodigen van de wijkagent, de thuiszorg of een bijeenkomst over dementie."

"Onze vereniging heeft nu een 40-tal leden. Men kan al lid worden vanaf de leeftijd van 50 jaar en er net zo veel tijd aan besteden als u wilt of kunt. Het is niet alleen gezellig en leerzaam bij ons maar ook de kosten hoeven geen bezwaar te zijn. De contributie van 35 euro per jaar kan worden terugverdiend met kortingen op onder andere de zorgverzekering en de energierekening. Ook ontvangt u in meer dan veertig winkels in onze gemeente korting. Wij zijn aangesloten bij de Katholieke Bond van Ouderen waar men terecht kan met vragen over onder andere belasting, juridische zaken en veiligheid. Hiervan ontvangt u tien keer per jaar gratis een mooi magazine.

Wij nodigen u graag uit om geheel vrijblijvend een kijkje te komen nemen. Dit kan al op 18 december om 14.00 uur in het Kulturhus bij onze jaarlijkse kerstviering. Ook zijn wij op zoek naar bestuursleden. Iets voor u? Neem dan contact op met een van onderstaande namen. Wij hopen u te mogen begroeten."

Het bestuur van de Seniorenvereniging Kekerdom bestaat uit The Janssen, voorzitter; Aloys Wilmsen, penningmeester; Berdie Gerritzen; Gerard Frieling en Hennie Wijgman. "Voor vragen kunt u ons mailen: a.wilmsen@chello.nl, of bellen 0481 432203 (Berdie Gerritzen)."