De Seniorenvereniging van Beek staat altijd voor u klaar. Van links naar rechts:  Gérard Tesser en Coby en Gerard van der Pluijm. (foto: René Hendriks)
De Seniorenvereniging van Beek staat altijd voor u klaar. Van links naar rechts: Gérard Tesser en Coby en Gerard van der Pluijm. (foto: René Hendriks)

De Seniorenvereniging van Beek staat altijd voor u klaar

BEEK - De KBO Beek, de seniorenvereniging van Beek met ruim 400 leden, is altijd in beweging en overal waar het gaat om uw belangen te behartiging op landelijk, provinciaal, regionaal en gemeentelijk niveau, denkt u aan de AOW, uw pensioen, uw veiligheid, uw welzijn, uw woongenot en alles wat u verder helpt om zelfstandig fijn te kunnen leven.

De KBO Beek is een zeer actieve zelfstandige afdeling van de landelijke KBO-PCOB deze heeft voor haar leden ook een eigen klantenservice en juristentelefoon. Ook is er voor u een wagenplan met private lease. Ook is de KBO Beek koploper op sportief gebied. Op de maandag, wandelen, fietsen en Dans Je Fit en Bewust Ouderen Fitness, woensdag lijndansen, wandelen, koersbal, bridgen. Op onze soosmiddag op de donderdag, kunt u biljarten, kaarten, sjoelen, dart en andere spellen spelen, vrijdag fietsen. Graag nog andere activiteiten, u vraagt en wij proberen het mogelijk te maken. En natuurlijk onze themamiddagen met veel educatie over bijvoorbeeld, wonen, gezondheid, zelfstandigheid, maar ook over financiën en informatica. Ook onze culturele uitstapjes door het jaar heen zijn inmiddels vermaard en graag en goed bezocht. Door een zeer actieve activiteitencommissie (zie foto) voor u iedere keer weer met veel zorg uitgezocht en terdege voorbereid.

Iedereen is welkom om mee te doen aan de onze veelzijdige activiteiten. Ook de leden kunnen activiteiten aanbrengen. Als lid van de KBO Beek, geniet u naast het uitgebreid programma ook van tal van kortingen (50 bedrijven binnen de gemeente) korting bij ziektekostenmaatschappijen, elektriciteitsbedrijven staan voor u klaar als lid van de KBO Beek te begroeten. Waarom nog wachten om lid te worden voor 20 euro per kalender jaar, onbegrijpelijk maar waar! U ontvangt ook nog tien maal per jaar een fantastisch magazine met allerlei informatie met daarin onze wervelende nieuwsbrief. Genieten doet u samen, geef daarom uw familie of bekenden een lidmaatschap van de KBO Beek cadeau. Gérard Tesser, voorzitter van de KBO Beek, 024 3226377. De Seniorenvereniging van Beek staat altijd voor u klaar. Vlnr. Gérard Tesser en Coby en Gerard van der Pluijm