Nieuwe editie gemeentegids Mook en Middelaar

Nieuwe editie gemeentegids Mook en

Middelaar

MOOK - De gemeente Mook en Middelaar en uitgeverij Akse Media te Den Helder zijn gestart met de voorbereidingen van de nieuwe gemeentegids. Ook dit jaar is de gids weer een handige leidraad bij het zoeken naar informatie over uw gemeente. Zowel in de papieren versie als in onze digitale gemeentegids, http://mookenmiddelaar.smartmap.nl, staat informatie over de meest uiteenlopende organisaties, verenigingen en bedrijven.

"Vanaf 20 januari worden instellingen en verenigingen met een redactionele vermelding benaderd om de juistheid van de gegevens te controleren. Indien u in de vorige editie een vermelding heeft, ontvangt u van ons een e-mail. Deze e-mail bevat een unieke, persoonlijke inlogcode waarmee u de gegevens op elk gewenst moment kunt wijzigen. Is er bij ons geen mailadres bekend, dan wordt er komende weken telefonisch contact met u opgenomen. Wilt u zelf een wijziging doorgeven of staat uw vereniging/ organisatie nog niet in de gids? Geef dit dan door via redactie@aksemedia.nl (onder vermelding van gemeentegids Mook en Middelaar) of bel (0223) 673 010."

"Bent u benaderd en twijfelt u over de echtheid van uw gesprek, neemt u dan zeker contact met ons op. Wij kunnen indien nodig door middel van ons adressenbestand en sociale media andere organisaties binnen uw gemeente op de hoogte stellen. Als officiële uitgever van de gemeentegids Mook en Middelaar 2020-2021 bezitten onze publiciteitsadviseurs een aanbevelingsbrief van uw gemeente. Hier kunt u te allen tijde naar vragen."