(foto: Peter Hendriks)
(foto: Peter Hendriks) Foto: Peter Hendriks

Gemeentelijke carnavalsspeld voor aanwezige Prinsen bij Prinsenreceptie in Leuth

LEUTH - In zaal De Vriendenkring in Leuth was zondagmiddag de receptie van Prins Martijn 'De Geplande ' van carnavalsvereniging De Sokkenummers.

In totaal waren er vijf carnavalsverenigingen uit Berg en Dal naar De Vriendenkring gekomen om Prins Martijn te feliciteren met zijn benoeming. Ook diverse andere verenigingen waren aanwezig en namens de gemeente Berg en Dal was wethouder Sylvia Fleuren in De Vriendenkring. Sylvia had voor de vijf aanwezige prinsen een carnavalsspeld van de gemeente Berg en Dal. Familieleden van Prins Martijn hadden ter gelegenheid van deze receptie een familie-orkest geformeerd en brachten Martijn een serenade, gevolgd door een daverend applaus vanuit De Vriendenkring.