(foto: Studio 38C)
(foto: Studio 38C) Foto: Studio 38C

Lezersactie: één gratis film

Zakelijk

MALDEN – Voor de lezers van Hét GemeenteNieuws is er een speciale actie. Doordat het bezoekers bij servicebioscoop Cine Twins in Malden aan niets ontbreekt, is het aantal trouwe bezoekers extreem groot. Voor deze bioscoopbezoekers zijn er abonnementen verkrijgbaar, waarmee zij tot wel 35 procent per bioscoopbezoek kunnen besparen.

Met een abonnement kan men voor een vast bedrag één of twee keer per maand naar de film. Er zijn drie types abonnementen: één film per maand voor acht euro, twee films per maand voor veertien euro en één Nederlandstalige kinderfilm per maand voor vijf euro. Met een abonnement bespaart men tot wel 35% op het reguliere tarief van tien euro negentig. Abonnees ontvangen iedere maand nieuw filmtegoed wat zij online of aan de kassa kunnen gebruiken om een filmbezoek af te rekenen.

De voordelen
Als het filmtegoed al gebruikt is, profiteren abonnees nog altijd van dezelfde korting. Dus bijvoorbeeld bij een abonnement van twee films per maand geldt dan altijd een tarief van zeven euro. De abonnementen zijn ook geldig bij Cinema Roma in Wijchen en Bioscoop van Heemstrabaan in Beuningen en zijn persoonsgebonden. Doordat de abonnementen gedigitaliseerd zijn met een pasfoto is een pasje overbodig. Als men een maand niet naar de film gaat, kan het filmtegoed onbeperkt opgespaard worden. Zo betalen abonnees dus nooit voor iets wat zij niet gebruiken. Het abonnement heeft een minimale looptijd van vier maanden, dus ideaal om voor een korte periode uit te proberen.

Gratis filmbezoek
Als u, als lezer van deze krant, tussen 1 en 29 februari een abonnement afsluit en de bevestigingsmail beantwoordt met 'Hét GemeenteNieuws', dan ontvangt u één gratis filmbezoek bij het abonnement. Een abonnement is eenvoudig online af te sluiten via CineTwins.nl/abonnement.

Cine Twins, Kerkplein 2b Malden, 024 6221346