Zestig jaar of langer getrouwd?

REGIO - Zijn je ouders, schoonouders of je opa en oma zestig jaar of soms nog langer getrouwd en willen ze dat delen met familie, buren, kennissen en oude bekenden? Laat het dan weten.

Wij zorgen ervoor dat er een artikel met foto verschijnt in Hét Gemeente Nieuws. Dan wordt dat heugelijke feit bekend in heel de gemeente Berg en Dal, gemeente Heumen en gemeente Mook en Middelaar. Bij een dergelijke gelegenheid komt in de regel de burgemeester bij het diamanten paar op bezoek. Laat dit weten aan Joop Verstraaten (06 22768479), dan wordt er een afspraak gemaakt en komt het goed.

Niet alleen bij een diamanten paar komen wij; ook voor briljant (65 jaar), platina (70 jaar), albast (75 jaar) en eik (80 jaar) komen wij graag naar u toe voor een reportage en foto. De komst van een verslaggever en fotograaf voor deze gelegenheden kost helemaal niets; dat is service van Hét Gemeente Nieuws.