Ingezonden brief

Reconstructie N271 tussen Mook en Plasmolen

Beste inwoners van de gemeente Mook en Middelaar:

Wist u dat:

-de herinrichting en reconstructie van de N271 tussen Mook en Plasmolen aanstaande is?

-het een prima besluit is om van de Rijksweg in Plasmolen een 50 km gebied te maken?

-het een onzinnig plan is om tussen Mook en Plasmolen het gehele fietspad aan de heuvelzijde te verwijderen?

-als gevolg daarvan aan de andere zijde een dubbel fietspad komt te liggen?

-Er dus 2 nieuwe zeer gevaarlijke oversteekpunten komen bij de rode buurt en de plasmolense hof?

-op het dubbel fietspad het een warboel gaat worden met wandelaars,fietsers,e-bikes,scooters,bromfietsers en natuurlijk de speed-pedelacs?

-er tientallen prachtige waardevolle lindebomen gaan verdwijnen om o.a. het dubbele fietspad te realiseren?

-veel van die lindebomen een doorsnee hebben van 80 cm?

dat al deze zware ingrepen een lengte bestrijken van slechts 1,7 km?

-wij van de natuurorganisatie Animo hier flink bezwaar tegen gaan maken?

-wij hopen dat u uw bezwaren laat horen richting politieke partijen in Mook, maar ook richting Burgemeester en Wethouders van de gemeente Mook?

-u de mail-adressen kunt vinden in de Gemeentegids van Mook?

-dat op een later tijdstip een zienswijze naar de Provincie Limburg gestuurd kan worden?

-er daarna geen mogelijkheid meer is om uw stem te laten horen?

-Wij hopen dat u dit bericht met veel mensen wilt delen?

Namens natuur-en milieugroep Animo te Mook, Peter Giesberts. (voorzitter)