Zijraam van de Sint-Joriskerk van binnenuit. (foto: PKN Heumen)
Zijraam van de Sint-Joriskerk van binnenuit. (foto: PKN Heumen) Foto: PKN Heumen

Protestantse gemeente Heumen

HEUMEN - Vanwege de maatregelen rondom COVID-19 kunnen maximaal dertig personen de wekelijkse vieringen bezoeken van de protestantse gemeente Heumen in de oude Joriskerk.

Iedere week kan een van drie groepen op basis van alfabetische volgorde van achternamen zich aanmelden. Later op de zondag is de viering online (in beeld) beschikbaar.

Zondag 4 oktober
Voorganger is dr. W.H. Ten Boom uit Didam. We nodigen graag iedereen uit waarvan de achternamen beginnen met één van de letters A t/m H. De eerste collecte is voor Kerk en Israël. Er is deze zondag kindernevendienst en tienerdienst (Goed Plan) in de Terp.

Zondag 11 oktober
Voorganger is ds. H.T. Kroesbergen. We nodigen graag iedereen uit waarvan de achternamen beginnen met één van de letters I t/m R. De eerste collecte is voor Kerk en Israël.

Aanmelden voor een kerkdienst of een verzoek om instructies voor het online bekijken van de veringen kan via scriba@pknheumen.nl.