Beeld uit de livestream viering van 21 maart. (foto: PKN Heumen)
Beeld uit de livestream viering van 21 maart. (foto: PKN Heumen) Foto: PKN Heumen

Welkom bij de (online-)vieringen van de Joriskerk in Heumen

HEUMEN - Vooralsnog gaan de vieringen in de protestantse Joriskerk in Heumen online verder, en kunt u via livestream meekijken, of later terugkijken. Dit kan via de website: www.pknheumen.nl. U vindt livestream direct op de startpagina.

Houdt u de website in de gaten voor actuele informatie over de kerkdiensten. De livestream kunt u ’s zondags vanaf 9.55 uur bekijken via de homepage van www.pknheumen.nl. Voor terugkijken heeft u een code nodig, u kunt hiervoor een mail sturen naar sciba@pknheumen.nl.

Zondag 28 maart
Op palmzondag is ds. H.T. Kroesbergen voorganger. De eerste collecte is voor Stichting het Kloosterhuis, de tweede voor de Diaconie.

Stille week
In de Stille Week zijn er online vieringen op Witte Donderdag (19.30 uur), Goede Vrijdag (19.30 uur) en Stille Zaterdag (22.00 uur). Ds. Kroesbergen gaat hierin voor. Deze vieringen rondom het muziekstuk ‘De Tranen van Petrus’ worden vooraf opgenomen.

Zondag 4 maart
Op Eerste Paasdag gaat ds. H.T. Kroesbergen voor. De eerste collecte is voor Kerk in Actie (Paascollecte werelddiaconaat, ondersteuning voor kansarme kinderen in Zuid-Afrika).

Voorbeden en filmpjes
U kunt voorbeden naar de predikant sturen via predikant@pknheumen.nl. Wilt u iets delen met de gemeente? U kunt ook een opgenomen filmpje naar de predikant sturen die we in de vieringen laten zien.

Collecte
U kunt uw gift geven via rekeningnummer NL16 INGB 0000 9047 42 van de Diaconie Protestantse Gemeente Heumen met vermelding van het collectedoel.