Opknapbeurt speeltuin in Millingen

MILLINGEN - Midden in de Burgemeester Hermsenstraat in Millingen ligt een speeltuintje, een belangrijke plek in de buurt waar kinderen lekker kunnen spelen en ouders elkaar kunnen ontmoeten. Omdat de speeltuin wel een opknapbeurt kan gebruiken heeft de gemeente Berg en Dal geld vrijgemaakt.

Forte Welzijn gaat samen met buurtgenoten bedenken wat nodig is om deze speeltuin nog mooier te maken. De bewoners van de Burgemeester Hermsenstraat hebben een brief ontvangen om mee te denken. Heb je geen brief gehad, maar wil je wel graag meedenken en/of meedoen?

Neem dan contact op met Jesse Jansen, opbouwwerker bij Forte. Dit kan via jesse.jansen@fortewelzijn.nl of 06 82612612. Meer informatie over Forte is te vinden op www.fortewelzijn.nl.