De paarskaars wordt ontstoken (beeld uit onlineviering van zaterdag 3 april). (foto: PKN Heumen) Foto: PKN Heumen

Online-vieringen Joriskerk Heumen

HEUMEN - Voorlopig zijn de vieringen van de Protestantse Gemeente Heumen online te volgen via www.pknheumen.nl. Houdt u de website in de gaten voor actuele berichten over de kerkdiensten.

De livestream start om 9.55 uur. Als u later de viering terug wil kijken, kunt u een mail sturen naar scriba@pknheumen.nl. De vieringen in de Stille Week (van Witte Donderdag, Goede Vrijdag en Stille Zaterdag) rondom het muziekstuk 'De Tranen van Petrus' kunt u hier ook terugkijken.

Zondag 11 april
Voorganger is ds. J. Waagmeester uit Nijmegen. De eerste collecte is voor Stichting het Kloosterhuis, de tweede voor de diaconie.

Zondag 18 april
Voorganger is ds. M. Boon uit Boxmeer. De collectedoelen zijn eveneens Stichting het Kloosterhuis en de diaconie.

Collecte
U kunt uw gift geven via rekeningnummer NL16 INGB 0000 9047 42 van de Diaconie Protestantse Gemeente Heumen met vermelding van het collectedoel.

Voorbeden en filmpjes
Nu we niet naar de kerk kunnen, vragen we u voorbeden naar dominee Hermen Kroesbergen te sturen. Dat kan via predikant@pknheumen.nl. Tijdens de vieringen laten we filmpjes zien. Wilt u iets delen tijdens de vieringen via een opgenomen filmpje? Neem dan eveneens contact op met de dominee.