(foto: Familie Van Gorkum)
(foto: Familie Van Gorkum) Foto: Familie van Gorkum

Ridderorde voor Gerard van Gorkum

HOORN – De in Groesbeek en Nijmegen alom bekende Gerard van Gorkum is dinsdagmiddag in Hoorn door burgemeester Jan Nieuwenburg benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau.

Van Gorkum, die zeer onlangs in Blokker (gemeente Hoorn) woonde, kreeg de onderscheiding voor zijn verdiensten in zowel Nijmegen als Groesbeek. In 2008 werd van Gorkum al Lid in de Orde van Oranje Nassau in Groesbeek. Nu is hij benoemd tot Ridder vanwege zijn verdiensten voor de ARN BV in Weurt, de Industriële Kring Nijmegen, het project Nijmeegse Economie Circulair, het innovatieplatvorm Regionaal Nijmeegs Centrum voor Technologie, de Advisory Board AIESEC, Stuurgroep Arbeidsmarkt Rijk van Nijmegen, Groesbeekse voetbalvereniging RHVV Rood-Wit, Parochie Cosmas en Damianus Groesbeek, stichting Wiesje, Landschapsstichting Via Natura Berg en Dal en de deskundigen commissie Europees subsidieprogramma OP Oost.