Protestantse gemeente Groesbeek

GROESBEEK - De kerk is weer helemaal open maar de regel van anderhalve meter afstand houden van elkaar blijft voorlopig nog wel van kracht.

Vieringen:

Zondag 18 juli, aanvang 10.00 uur. Voorganger: ds. R. Benjamins uit Beuningen.

De diaconiecollecte is bestemd voor JOP, Jong Protestant: de jeugdwerkorganisatie van de Protestantse Kerk.

Digitaal doneren? NL 08 INGB 0000961922 tnv Diaconie Prot. Gemeente Groesbeek. JOP

De vieringen zijn ook online mee te vieren:

Ga naar de website www.pkn-groesbeek.nl en klik op “Diensten” en daaronder “Deze maand” U ziet daar de link

Tijdens de zomermaanden is de kerk ook elke vrijdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur geopend. U kunt dan binnenlopen voor het bezichtigen van de kerk, informatiepanelen over de geschiedenis van de kerk of gewoon gaan zitten voor een moment van stilte.

In de maand juli worden in de kerk schilderijen van de Groesbeekse kunstenares Ingrid Giesbers geëxposeerd.