(foto: Jannie Schaapman)
(foto: Jannie Schaapman) Foto: Jannie Schaapman

Protestantse gemeente Groesbeek

GROESBEEK - De kerk is weer open, maar de regel van anderhalve meter afstand houden van elkaar blijft uiteraard nog wel van kracht.

Vieringen:

Zondag 1 augustus, aanvang 10.00 uur. Voorganger is pastor Jos van Rooij uit Groesbeek.

De diaconiecollecte is bestemd voor Het Huis van Compassie in Nijmegen, dat zich inzet voor mensen in een kwetsbare maatschappelijke conditie.

Digitaal doneren? NL 08 INGB 0000961922 tnv Diaconie Prot. Gemeente Groesbeek o.v.v. Huis van Compassie.

Zondag 8 augustus, aanvang 10.00 uur. Voorganger: ds. Bernard Schelhaas uit Leiden

De diaconiecollecte is ook deze zondag bestemd voor Het Huis van Compassie in Nijmegen, info zie hierboven.

Na de dienst is er koffie- en theedrinken, bij goed weer buiten, naast de kerk en anders in Serre en kerk op afstand.

De vieringen zijn ook online mee te vieren: Ga naar de website www.pkn-groesbeek.nl en klik op ‘Diensten’ en daaronder ‘Deze maand’. U ziet daar de link.

Tijdens de zomermaanden is de kerk ook elke vrijdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur geopend. U kunt dan binnenlopen voor het bezichtigen van de kerk, informatiepanelen over de geschiedenis van de kerk of gewoon gaan zitten en luisteren naar mooie (live) muziek. In de maand augustus exposeert de Groesbeekse kunstenares Toos Zegers haar iconen in de kerk (zie www.ikonenatelier.nl).