Volleybaltrainingen bij Switch ’87

MILLINGEN - Na een raar seizoen, dat grotendeels stil heeft gelegen door corona, starten de trainingen voor het nieuwe seizoen weer vanaf maandag 30 augustus.

Dit seizoen, 2021-2022, neemt volleybalvereniging Switch ‘87 met 20 teams deel aan diverse competities, te weten vier damesteams, drie herenteams, vier aspirantenteams, drie recreantenteams en zes miniteams. Voor meer informatie over de trainingsdagen en trainingstijden verwijzen we je graag naar onze website www.switch87.nl. Zowel bij een aantal dames- als herenteams zijn we nog op zoek naar versterking. Ook bij onze recreantenteams, zowel in Leuth als in Millingen, en bij de jeugd is plaats voor nieuwe leden.

“Wil je kijken of volleybal iets voor jou is? Switch ‘87 biedt de mogelijkheid om 3 keer gratis te komen mee trainen. Op maandagavond trainen onze damesteams en recreanten in sporthal De Duffelt in Millingen. Op dinsdagavond zijn onze herenteams en gemengd recreanten in de zaal. Onze jeugd tot twaalf jaar traint op zaterdagochtend vanaf 9.30 uur. Wil je meer informatie of wil je mee komen trainen, mail dan naar tac@switch87.nl.”