Samen Fit gaat van start

MOOK - Op 4 november geeft de burgemeester van Mook en Middelaar, drs. Willem Gradisen tijdens de eerste bijeenkomst de aftrap voor het project SamenFit. Een project in de gemeente Mook en Middelaar voor 50-plussers die niet of één keer in de week aan bewegen doen. Doel is om het bewegen uit te breiden  dat bij jou past en op een gezonde en gezellige manier.

Tijdens de bijeenkomst in het Môks café op woensdag 4 november om 19.00 uur, donderdag 4 november in Middelaar om 19.30 uur of donderdag 11 november om 19.00 uur in Molenhoek legt oud huisarts en ambassadeur van de Positieve Gezondheid Els de Witte of Theo Schoutsen uit hoe je dit kunt doen met de Positieve Gezondheid als handvat. Daarna legt de beweegcoach Marian Schijf, ook ambassadeur Positieve Gezondheid uit hoe bewegen in dit plaatje past en hoe het project verder in zijn werk gaat.

Dit project wordt samen met de eerstelijnsgezondheidszorg, gemeente, KBO’s en veel sportorganisaties gedraaid. Wil je meer weten over dit project kijk dan op Maasburen die ons ook begeleid en volgt en waar alle ins en outs van dit project te lezen zijn.

Neem je buur, vriend of vriendin mee en kom een luisteren wat het project inhoudt. Ook als je al regelmatig sport ben je welkom bij een van onze lezingen, misschien als buddy voor iemand die het moeilijk vindt om de eerste stap te maken.
De koffie of thee staan klaar. Wil je eerst even bellen voor inlichtingen dan kan dit: bel dan de beweegcoach 06 13260571.