Groen Lintje in Heumen

HEUMEN - GroenLinks reikt op zaterdag 5 maart een Groen Lintje uit voor mensen of organisaties die zich op een bijzondere manier hebben ingezet voor natuur of milieu.

Er zijn al veel mooie initiatieven in onze gemeente, als blijk van waardering willen we een Groen Lintje uitreiken. Ken je iemand die in aanmerking zou moeten komen voor een Groen Lintje? Dan kun je hem of haar nomineren. Alle personen, organisaties en bedrijven uit de gemeente Heumen die zich voor natuur en milieu inzetten, kunnen in aanmerking komen voor het Groene Lintje.
Een deskundige jury met het hart op de juiste plaats zal een keuze maken uit de nominaties.  De ontvanger van het Groene Lintje zal ook een kleine attentie krijgen.

De feestelijke uitreiking zal plaatsvinden op 5 maart om 11.00 uur in het hart van het winkelcentrum van Malden. Je kunt nominaties voor het Groene Lintje tot 19 februari doorgeven via de website of per e-mail: https://heumen.groenlinks.nl/groen-lintje-heumen-2022; GroenLintje@Groenlinksheumen.nl.