Bezetting vrijwilligerssteunpunt Oekraïne gemeente Berg en Dal

BERG EN DAL - De afgelopen maanden hebben we veel vluchtelingen uit de Oekraïne kunnen helpen met spullen, met school, met werk, met informatie over allerlei regelingen. Daarvoor willen wij al die mensen, die daaraan een bijdrage hebben geleverd en nog leveren, van harte bedanken!

Wij merken, dat de behoefte aan informatie afneemt en dat de vluchtelingen, die een plek hebben in onze gemeente, inmiddels steeds beter de weg weten. Daarom is het niet langer nodig, dat wij iedere werkdag bereikbaar zijn op het gemeentehuis.

Vanaf 20 juni zijn wij nog drie keer per week bereikbaar en wel op maandag, woensdag en vrijdag van 9.00 tot 10.00 uur. Nog steeds op dezelfde plek in spreekkamer Erlecom van het gemeentehuis, nog steeds onder hetzelfde telefoonnummer 06 43438852, nog steeds via hetzelfde mailadres oekraine@bergendal.nl.