Secretaris reikt bloemetje uit aan Maria, 15 jaar penningmester.
Secretaris reikt bloemetje uit aan Maria, 15 jaar penningmester. Foto: Henk Burgers

Bijeenkomst Oud-Brandweer Beek

BEEK - Zaterdagmiddag 20 mei was er een gezellige bijeenkomst van de Oud-Brandweer van de voormalige gemeente Ubbergen in de kazerne aan de Nieuwe Rijksweg.

Tijdens deze middag werd er wegens gezondheidsreden afscheid genomen van voorzitter Wim Oosterhout. Ook werden er twee leden gehuldigd die al 25 jaar lid waren van de club. Wim Oosterhout en Maria ten Westenend ontvingen uit handen van secretaris Henk Burgers een envelop met inhoud. Tevens mocht Maria een bloemetje in ontvangst nemen, omdat zij al 15 jaar penningmeester is van onze club.

Jeroen Jansen gal een uitleg oer de pas aangeschafte brandweerauto’s .Daarna volgde nog een drankje en kon iedereen smullen van de heerlijke pannenkoeken gebakken door meesterkok Jan Drijdijk en Michiel Spierings.
Ondanks dat er weinig leden aanwezig waren was het weer een leuke middag om bij te praten en oude herinneringen op te halen. Helaas heeft niemand zich gemeld als nieuwe voorzitter...