Wijziging aanleveren redactie

REGIO - Zoals u misschien al heeft gelezen zal de verspreiding van het Gemeente Nieuws in gemeente Berg & Dal veranderen. In plaats van dinsdag/woensdag valt het Gemeente Nieuws vanaf week 48 op zaterdag of zondag bij u in de brievenbus.

Dit heeft consequenties voor het aanleveren van persberichten. Houdt u er rekening mee dat activiteiten die in het weekend plaatsvinden, het beste al een week eerder geplaatst kunnen worden. De deadline voor aanleveren komt te liggen op dinsdagmiddag 17.00 uur.

Let op! De editie van 29 november komt te vervallen. In het weekend van 2-3 december komt dan de eerste weekendverschijning. De deadline voor deze editie is op dinsdag 28 november 17.00 uur. Wilt u echter een activiteit die plaatsvindt in het weekend van 2-3 december onder de aandacht brengen, dan moet u het bericht aankomende week al bij ons aanleveren, deadline vrijdag 17 november 12.00 uur. Persberichten aanleveren gaat heel eenvoudig via onze website: www.gemeentenieuwsonline.nl.
Een bericht mag 1625 tekens bevatten en u mag daarbij een foto (liefst liggend) plaatsen.
Heeft u vragen? Neemt u dan gerust telefonisch contact met ons op: 0481 464770.