Vierde Bridge Open Berg en Dal

GROESBEEK - Op zaterdag 20 januari vindt voor de vierde keer de Berg en Dal bridgedrive plaats. Deelname staat open voor alle leden van de Berg en Dalse avond- en middag bridgeclubs en verder voor alle bridgende inwoners van de gemeente Berg en Dal.

De Groebelton uit Groesbeek is deze keer de ontvangende en organiserende vereniging. De bridgedrive vindt plaats in de Mallemolen, Kloosterstraat 11 in Groesbeek. Deelnemers van vorige jaren weten dat de kennismaking met elkaar tijdens deze gezellige en ontspannen drive voorop staat. Vanaf 13.00 uur is de ontvangst en om 13.30 uur wordt met de eerste ronde gestart. Voor elke lijn zijn enkele prijzen beschikbaar. De wisseltrofee van de gemeente Berg en Dal zal rond 17.30 uur aan het paar met de hoogste score worden uitgereikt door de wijnkoningin van Groesbeek.

Aan de deelnemers nemers wordt een bijdrage gevraagd van 10,00 euro per paar, contant en bij voorbaat met gepast geld te voldoen bij het ophalen van het loopbriefje in de speelzaal, waar de koffie klaar staat.

Alle inwoners van Berg en Dal zijn van harte uitgenodigd om aan deze open bridgedrive deel te nemen. Leden van een van de bridgeclubs kunnen zich voor 8 januari opgeven bij de eigen clubsecretaris. Alle anderen voor diezelfde datum bij Ed Hermans, hermans.eduard@gmail.com.