De Switchjubilarissen

Ridderorde voor Annie Lentjes op Switch '87 - Olieballentoernooi

MILLINGEN - Een geslaagd Podotherapie Driessen Olieballentoernooi op zaterdag 30 december in sporthal De Duffelt. De morgen begon met een goed bezocht vrienden-& vriendinnetjestraining.

Om 12.30 uur begon het vijftiende Olieballenoernooi waaraan 18 teams op vier niveaus deelnamen. Inmiddels was ook de foto-expositie 30 jaar Switch '87 opgebouwd met allerlei zaken uit de oude doos. Rond 18.00 uur was het toernooi afgelopen en volgde het winterbuffet verzorgd door Slagerij Kees van der Velden.

Na het winterbuffet volgde de huldiging van de jubilarissen vooraf gegaan door een woord van dank aan de dit jaar afgetreden voorzitter Anita Brandwijk en de Held van de gemeente Berg en Dal, Jos Blom. Voorzitter Jorrit van Eck sprak vervolgens de jubilarissen toe: Ellis Vissers 25 jaar, Margriet Hendriks en Annie Lentjes beiden 50 jaar lid. Zijn toespraak afsluitend gaf Jorrit het woord aan burgemeester Slinkman die tot verrassing van velen - en zeker van Annie zelf - haar ridderde als lid in de Orde van Oranje Nassau voor haar bijzondere verdiensten voor alle drie de verenigingen Aksios, Set Up '68 die later fuseerden tot Switch '87, maar ook voor haar betrokkenheid bij de Millingse Ondernemers Vereniging en de Stichting Fietsmaatje.

Er waren veel familieleden en vrienden van Annie aanwezig, ook hadden verschillende oud-spelers en speelsters van dames 1 en heren 1 en bestuurs- en commissieleden uit de beginperiode van Switch '87 gehoor gegeven aan de uitnodiging om dit zesde lustrum van Switch '87 mee te maken en het bleef nog lang heel gezellig in De Duffelt.