Natuurschoon gemeente Berg en Dal.

Informatieavond zwerfafval opruimen in gemeente Berg en Dal

BERG EN DAL - Inwoners van de gemeente Berg en Dal wonen in een van de mooiste gemeenten van Nederland. Helaas raakt deze omgeving steeds meer vervuilt met zwerfafval. Hier willen de gemeente Berg en Dal samen met inwoners iets aan doen. Ze organiseren daarom op woensdag 28 februari een informatieavond over zwerfafval opruimen. Komt u ook?

De gemeente Berg en Dal en Dar organiseren op woensdag 28 februari voor inwoners van de gemeente Berg en Dal een inspirerende informatieavond. Tijdens de informatieavond leren geïnteresseerden meer over zwerfafval en de gevolgen hiervan. Ook delen ervaren vrijwilligers hun ervaring. Het schoon en mooi houden van de omgeving kan bijvoorbeeld als Vrijwilliger van Wijkhelden. De gemeente Berg en Dal en Dar maken het vrijwilligers graag zo makkelijk mogelijk. Zo krijgen zij materiaal om zwerfafval mee op te ruimen.

De informatieavond is in café De Kastanje, Heerbaan 119 in Millingen aan de rijn. De zaal is om 19.00 uur open. Meer informatie of vragen? Voor meer informatie: www.wijk-helden.nl. Voor vragen: klantencontactcentrum van Dar. Bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur via 024 3716000 of via info@dar.nl.