Oproep Oranjeverenigingen insturen Koningsdagprogramma

REGIO - De voorbereidingen voor Koningsdag zijn in volle gang. De vele vrijwilligers van Oranjeverenigingen hebben natuurlijk weer allerlei leuke activiteiten bedacht om jong en oud mee te vermaken. Laat het iedereen weten!

De activiteitenprogramma's kunnen, zoals ieder jaar, weer onder de aandacht worden gebracht in Hét Gemeente Nieuws. Deze mogen bij uitzondering aangeleverd worden per mail: gemeentenieuws@starterspers.nl. De programma's van de Oranjefeesten die uiterlijk op dinsdag 17 april voor 17.00 uur bij de redactie binnen zijn, worden geplaatst in de editie die op zaterdag 21 april verschijnt. Natuurlijk mag er ook één leuke kleurrijke foto worden bijgevoegd, het liefst in een liggende versie. Vragen? Bel: 0481 464770.