Dorpshuis Kerstendal zoekt barmannen en vrouwen

REGIO - Vrijwilligerswerk is onmisbaar in onze huidige samenleving en wordt op veel plekken gedaan en/of gevraagd. Zo worden er mensen gezocht om iets voor ouderen te betekenen, om een gastvrouw of –heer functie te bekleden of om een voetbalteam te coachen.

Het Vrijwilligerssteunpunt van gemeente Berg en Dal verzamelt alle vacatures uit de gemeente en bemiddelt potentiële vrijwilligers aan de organisatie die de vacature heeft geplaatst. De Vacature die het Vrijwilligerssteunpunt deze keer uitlicht is: Dorpshuis Kerstendal zoekt barmannen en vrouwen.

Op maandag repeteert het Nijmeegs Symfonieorkest in dorpshuis Kerstendal in Berg en Dal. We zijn op zoek naar een vrijwilliger die samen met een lid van het orkest de leden van een drankje voorziet. Taken: Koffie, thee een andere drankjes schenken. Servies opruimen en glazen spoelen. Prettig contact onderhouden met de orkestleden.

Kunt u niet op maandag? Bezoek dan de vacaturebank voor alle andere vacatures bij Kerstendal. E-mail: info@kerstendal.nl; 024 6842964

Bent u geïnspireerd geraakt om eens rond te kijken tussen de diverse vrijwilligersvacatures? Neem dan eens een kijkje op de vacaturebank van het Vrijwilligerssteunpunt Berg en Dal op www.vrijwilligerswerkgelderland.nl/bergendal.