Staat jouw bericht ook in Hét Gemeente Nieuws?

BEMMEL – Je vindt in Hét Gemeente Nieuws het nieuws, dat je interesseert. Nieuws uit jouw wijk, dorp en regio. Van jouw vereniging, club, organisatie of instelling. Nieuws, dat je graag deelt met de andere lezers. Hét Gemeente Nieuws is bij uitstek het medium voor al deze artikelen. Maar hoe komt al dat nieuws in deze krant? Helemaal met jouw hulp en met die van de andere lezers! Dat is uniek: dit Gemeente Nieuws wordt gemaakt voor, maar ook door de lezer!

Belangrijke bijeenkomsten, komende spannende wedstrijden, uitslagen, exposities, evenementen, een onderscheiding, bijzondere mensen, noem maar op. Iedereen wil graag op de hoogte blijven wat er in jouw regio speelt. Voor al dit nieuws biedt Hét Gemeente Nieuws ruimte. Stuur jouw geschreven artikel naar de redactie, verlevendig het met één of meer (copyrightvrije) foto's. Het totaal geeft een totaal en interessant beeld van jouw gemeente!

In deze periode staat het nieuws even op een laag pitje. Maar het is ook de tijd om alvast vooruit te kijken, want over enkele weken draait de hele samenleving, inclusief de verenigingen, weer op volle toeren. Denk eens na wat wij van Hét Gemeente Nieuws voor jou als lezer kunnen betekenen. Tip bijvoorbeeld de pr-medewerker van je vereniging op de mogelijkheid om regelmatig gebruik te maken van dit gratis medium. Of klim zelf in de pen of achter de computer.

Stuur je berichten naar gemeentenieuws@starterspers.nl. En zo blijft Hét Gemeente Nieuws dé krant vóór en dóór de lezer!