(Foto: René Hendriks)

Muzikale inloopmiddag in Beek

BEEK - KBO Beek, Zonnebloem en de beheerstichting van het Kulturhus nodigen alle senioren uit alle kernen van de gemeente uit voor een supergezellige dansmiddag om 14.00 uur op zaterdag 29 september.

De sfeermaker dit maal is Adörum, het bekende senioren amusementorkest uit Groesbeek. De organisatoren rekenen op een volle bak, met gasten uit alle kernen van de gemeente.

Heerlijk een dansje maken, meedoen met het lijndansen maar ook gewoon genieten van uit uw zetel. De entree, het eerste kopje koffie of thee met een koekje en de diverse warme en koude hapjes zijn ook ditmaal weer gratis. Voor niet-leden van KBO Beek en donateurs van de Zonnebloem gaat tijdens de middag een bus rond waarvan de totale inhoud geheel ten goede komt aan de middagen ter voorkoming van het isolement van senioren.