Staat ook jouw bericht in Hét GemeenteNieuws?

BEMMEL – Je vindt in Hét GemeenteNieuws het nieuws, dat je interesseert. Nieuws uit jouw wijk, dorp en regio. Van jouw vereniging, club, organisatie of instelling. Nieuws, dat je graag deelt met de andere lezers. Hét GemeenteNieuws is bij uitstek het medium voor al deze artikelen. Maar hoe komt al dat nieuws in deze krant? Helemaal met jouw hulp en met die van de andere lezers! Dat is uniek: dit GemeenteNieuws wordt gemaakt voor, maar ook door de lezer!

Belangrijke bijeenkomsten, komende spannende wedstrijden, uitslagen, exposities, evenementen, een onderscheiding, bijzondere mensen, noem maar op. Iedereen wil graag op de hoogte blijven wat er in jouw regio speelt. Voor al dit nieuws biedt Hét GemeenteNieuws ruimte. Stuur jouw geschreven artikel naar de redactie, verlevendig het met één of meer (copyrightvrije) foto's. Het totaal geeft een totaal en interessant beeld van jouw gemeente!

Het GemeenteNieuws Berg & Dal mag in het weekend verspreid worden, tot uiterlijk zondagavond. Mocht het bericht gaan over een evenement dat plaats zal vinden IN het verspreidingsweekend, dan kunt u dus beter de tekst een week eerder insturen, zodat men het de week voor het evenement al kan lezen. De deadline voor het aanleveren van artikelen ligt op dinsdag 17.00 uur.

Stuur je berichten in via onze website www.gemeentenieuwsonline.nl En zo blijft Hét GemeenteNieuws dé krant vóór en dóór de lezer!