Het Gemeente Nieuws

BEMMEL - Vanaf 3 november 2018 verschijnt Hét Gemeente Nieuws' ook in de gemeente Heumen en gemeente Mook en Middelaar. Deze wekelijkse krant staat boordevol met nieuws uit de gemeente Berg en Dal, gemeente Heumen en gemeente Mook en Middelaar.

Je vindt in Hét GemeenteNieuws het nieuws, dat je interesseert. Nieuws uit jouw wijk, dorp en regio. Van jouw vereniging, club, organisatie of instelling. Nieuws, dat je graag deelt met de andere lezers. Hét GemeenteNieuws is bij uitstek het medium voor al deze artikelen. Maar hoe komt al dat nieuws in deze krant? Helemaal met jouw hulp en met die van de andere lezers! Dat is uniek: dit GemeenteNieuws wordt gemaakt voor, maar ook door de lezer!

Stuur je berichten in via onze website www.gemeentenieuwsonline.nl. We plaatsen het artikel op onze website en in onze papieren krant. Een bericht mag 250 woorden bevatten en er mag een (rechtenvrije) foto bij. De deadline voor het aanleveren van artikelen ligt op dinsdag 17.00 uur.

Hét GemeenteNieuws Berg & Dal/Heumen/Mook en Middelaar wordt in het weekend verspreid, tot uiterlijk zondagavond. Mocht het bericht gaan over een evenement dat plaats zal vinden in het verspreidingsweekend, dan kun je dus beter de tekst een week eerder insturen, zodat men het de week voor het evenement al kan lezen.

Tip bijvoorbeeld de pr-medewerker van je vereniging op de mogelijkheid om regelmatig gebruik te maken van dit gratis medium. Of klim zelf in de pen of achter de computer. Heb je vragen? Bel gerust 0481 464770.