(foto: Joop Verstraaten)

Remco Wildeman van de site 'De Groesbeek' benoemd tot griffiemedewerker

BERG EN DAL – Donderdagavond 8 november is tijdens de raadsvergadering in het gemeentehuis Remco Wildeman benoemd tot medewerker van de griffie in tijdelijke dienst voor een jaar.

Wildeman heeft de laatste jaren blijk gegeven met de site 'De Groesbeek' gevoel voor communicatie te hebben en heeft deze succesvolle site gecreëerd. Hij heeft aangegeven dat bij een eventuele benoeming hij de werkzaamheden – om elke vorm van belangenverstrengeling te voorkomen – de werkzaamheden voor 'De Groesbeek' te zullen afbouwen. Direct na zijn benoeming zal hij daarnaast direct stoppen met het plaatsen van politieke bijdrage op deze site en uiterlijk 1 januari 2019 zal hij met alle werkzaamheden voor 'De Groesbeek' stoppen. De benoeming is voor 21 uur in de week. Burgemeester Slinkman heeft -nadat de gemeenteraad akkoord was met zijn benoeming- de belofte van de heer Wildeman afgenomen.