Ontvangst Sinterklaas in Groesbeek

GROESBEEK – Op zaterdagmiddag 24 november om 14.00 uur wordt Sinterklaas ontvangen op het bordes van het gemeentehuis aan het Dorpsplein door burgemeester Mark Slinkman.

Vanaf het verenigingsgebouw van fanfare Wilhelmina aan de Kloosterstraat vertrekt Sinterklaas voorafgegaan door fanfare Wilhelmina naar het gemeentehuis, waar Sinterklaas zal worden ontvangen door burgemeester Slinkman. Sinterklaas heeft laten weten dat hij vergezeld zal zijn van zo'n twintig Pieten. Vanaf het bordes zal Sinterklaas de kinderen toespreken. Na de ontvangst zal DJ Disco Piet voor de nodige stemming zorgdragen op het Dorpsplein. Sinterklaas heeft vervolgens een Meet 'n Greet in de hal van het gemeentehuis waar de kinderen met Sinterklaas op de foto kunnen. Sinterklaas komt op uitnodiging van de Groesbeekse Ondernemers Vereniging naar Groesbeek.