(Her)opening van dorpsgebouw Vriendenkring in Leuth

LEUTH - Op woensdag 10 oktober, één dag na de Leuthse kermis, is gestart met de werkzaamheden voor de renovatie en herinrichting van dorpsgebouw Vriendenkring in Leuth. Vele vrijwilligers van verschillende verenigingen uit Leuth hebben drie dagen meegeholpen met het ontruimen en gedeeltelijk slopen van het gebouw.

Nu, ruim drie maand later, staan we vlak voor de oplevering van het gerenoveerde en opnieuw ingerichte dorpsgebouw Vriendenkring. Dit willen we samen vieren met de inwoners van Leuth. Op vrijdag 1 februari wordt het gebouw Vriendenkring officieel heropend. Van 16:00-18:00 uur is er een ontvangst voor genodigden en overige belangstellenden uit Leuth. Daarbij zal het gebouw door onder andere burgemeester Mark Slinkman van Berg en Dal officieel geopend worden.

Vanaf 18:00 uur is er een open huis voor de gehele bevolking van Leuth, die overgaat in een feestavond. Hierbij zal de muziek verzorgd worden door DJ Mike. Ook zal een aantal verenigingen uit Leuth een kort optreden verzorgen voor de Leuthse bevolking. Iedereen uit Leuth wordt in de gelegenheid gesteld het nieuwe gebouw te komen bewonderen.

"Wij als bestuur van Stichting Triangel en Schutterij Vriendenkring vinden het belangrijk dat het dorpsgebouw Vriendenkring open staat voor de gehele bevolking van Leuth. Wij zouden het dan ook erg waarderen wanneer zoveel mogelijk mensen uit Leuth het gebouw komen bewonderen."

Programma opening dorpsgebouw Vriendenkring 1 februari

16:00 uur: Ontvangst genodigden op podium Vriendenkring (ook belangstellenden zijn hierbij welkom).

16:15 uur: Woord van welkom door voorzitter stichting Triangel.

16:30 uur: Officiële heropening Vriendenkring door burgemeester Mark Slinkman

Vanaf 18:00 uur: Open huis voor de gehele bevolking van Leuth met aansluitend feestavond met medewerking van DJ Mike.