Op de koffie bij PvdA Lokaal Sociaal

MOLENHOEK - Fractie PvdA Lokaal Sociaal houdt open huis in de kernen van de gemeente Mook en Middelaar.

Daarmee doet ze wat ze tijdens de verkiezingscampagne in maart 2018 beloofden: “Wij zijn er niet alleen tijdens de verkiezingscampagne. Wij blijven met de kiezers in gesprek.” Fractieleider Lee Tonnaer: “Niet alleen met onze kiezers. Wij nodigen alle dorpsgenoten uit om bij ons aan te schuiven. Graag horen wij wat er leeft in onze vier kernen. De eerste bijeenkomst, afgelopen 10 december in de gemeenschapshuis De Koppel, bedoeld voor de inwoners van Middelaar en Plasmolen was zinvol. Nee, het was niet druk, maar met de mensen die er wel waren hebben we goede gesprekken gehad. Nu is Molenhoek aan de beurt. Wij hopen van harte dat veel Molenhoekers ons weten te vinden en mooie ideeën en eventueel zorgen met ons komen delen. Input vanuit het veld is belangrijk om ons werk in de gemeenteraad goed te kunnen doen.” 21 januari. Lop Molenhoek. Vrije inloop tussen 19.30 en 21.00 uur.