(foto: Joop Verstraaten)

Geert Ubbink in gemeenteraad Berg en Dal

BERG EN DAL – Donderdagavond is tijdens de raadsvergadering afscheid genomen van raadslid Wijnsma van Polderbreed in verband met zijn verhuizing naar de gemeente Heumen.

Wijnsma heeft een jaar als raadslid in de gemeenteraad van Berg en Dal gezeten. Fractievoorzitter Ria Barber dankte – emotioneel - Wijnsma voor zijn inzet voor Polderbreed en wenste hem veel succes in zijn nieuwe woonomgeving. Burgemeester Slinkman verleende Wijnsma vervolgens eervol ontslag. Geert Ubbink (68) woonachtig in Millingen volgt Wijnsma in de gemeenteraad van Berg en Dal op. Ubbink is een jaar lid van Polderbreed en is in Millingen aan de Rijn geen onbekende. Hij is liefst 41 jaar onderwijzer geweest op de Sint-Martinusschool in Millingen en is nu gepensioneerd. De interesse bij Geert Ubbink gaat vooralsnog uit van onderwijs en sport, maar daarover zal Polderbreed zich nog moeten uitspreken.