Brouwerij D'n Drul/Stollenberg mogelijk naar locatie aan Wylerbaan

GROESBEEK – Naar verluidt hebben de brouwers van brouwerij D'n Drul / Stollenberg hun ook laten vallen op een perceel aan de Wylerbaan in Groesbeek om daar de brouwerij te gaan vestigen.

Nadat het plan om de brouwerij te vestigen in de witte kerk van De Horst wegens de hoge eisen die gesteld werden door de gemeente Berg en Dal en Gelders Genootschap, zagen de brouwers zich genoodzaakt op zoek te gaan naar een andere locatie. Volgens welingelichte bronnen zouden de brouwers daar inmiddels in geslaagd zijn. De brouwers willen het bericht niet bevestigen noch ontkennen. Wat ze wel kwijt wilden, is dat zij binnenkort over de nieuwe locatie een gesprek hebben met wethouder Verheul van de gemeente Berg en Dal.