(foto: Peter Hendriks)
(foto: Peter Hendriks) Foto: Peter Hendriks

Open Dag Forte Welzijn

REGIO – Forte Welzijn heeft op donderdag 28 maart een open dag gehouden, waarbij aandacht werd besteed aan welke werkzaamheden Forte Welzijn verricht voor de verschillende gemeenten en dorpen.

De samenkomst was bij Wijnfort Lent waar de aanwezigen werden toegesproken door de directeur van Forte Welzijn Lucien Peeters, waarna de Forte Welzijn Markt werd geopend. Vervogens ging men in groepen op pad naar de gemeenten Berg en Dal, Heumen en de Overbetuwe. In Millingen werd een bezoek gebracht aan de beweegtuin en aan het TOF jongeren ontmoetingscentrum. Vandaar vertrok het gezelschap naar het Kulturhus in Beek voor het nuttigen van een lunch. Na de lunch werden er bewegingen aan tafel gedaan die met een speciaal ontwikkeld programma zijn samengesteld. Hierna vertrok men weer naar Wijnfort Lent, waar de afsluiting van de open dag plaatsvond .