KBO BEEK THEMAMIDDAG 20 JUNI

BEEK - "Annemiek Lukassen is de gaste, een vrouw altijd bezig met de geschiedenis, zij werkt nu aan een boek waarin alles over de Rijksstraatweg, hier in Beek door de jaren heen en wanneer zij met die uitgave gereed is gaat deze aan de orde komen bij onze KBO-vereniging."

"Tot voor enkele jaren geleden woonden wij nog in de gemeente Ubbergen, vanmiddag gaat het over de kern Ubbergen, Annemiek vertelt alles maar dan ook alles over de gemeente van vroeger tot de kern van nu. Voor alle inwoners van de vroegere gemeente is het haast een must om deze middag bij te wonen. Haar boek over Ubbergen werd bijzonder goed ontvangen bij de presentatie, alom lovende woorden. Ontvangen doen wij u met een kopje koffie of thee en in de pauze ontvangt u van ons nog een consumptie. Natuurlijk is deze middag (aanvang 14.30 uur in hotel 't Spijker) voor onze leden van de KBO Beek gratis te bezoeken, niet-leden van de KBO Beek betalen vijf euro voor deze middag', aldus Gérard Tesser, voorzitter van de KBO Beek-Ubbergen (024 3226377).