(foto: Rene Hendriks)
(foto: Rene Hendriks) Foto: Rene Hendriks

KBO Beek is er altijd en overal

BEEK - De KBO Beek, met ruim 400 leden, is er altijd en overal voor u als het gaat uw belangen te behartiging op landelijk, provinciaal, regionaal en gemeentelijk niveau, denkt u aan de AOW, uw pensioen, uw veiligheid, uw welzijn en uw woongenot.

"Op de maandag, wandelen, fietsen en Dans Je Fit, woensdag lijndansen, wandelen, koersbal, bridgen, bij onze soosmiddag op de donderdag, kunt u biljarten, kaarten, sjoelen en andere spellen, vrijdag fietsen. Graag nog andere activiteiten, u vraagt en wij proberen het mogelijk te maken. En natuurlijk onze themamiddagen met veel educatie over bij voorbeeld, gezondheid, zelfstandigheid, maar ook over financiën en informatica. Maar ook onze culturele uitstapjes door het jaar heen zijn inmiddels vermaard en graag en goed bezocht.

Bij de KBO Beek is plaats voor alle gezindten en staat ook open voor mensen van alle seksuele geaardheden, iedereen is welkom om mee te doen aan onze veelzijdige activiteiten. Als lid van de KBO Beek, geniet u niet alleen van ons uitgebreide programma, maar ook van tal van kortingen, meer dan 50 bedrijven in onze gemeenten, geselecteerde ziektekostenmaatschappijen, elektriciteitsbedrijven staan voor u klaar om u als lid van de KBO Beek, bij hen te mogen begroeten..."

"Dit is het moment om lid te worden, genieten van alles wat de KBO Beek u biedt kan voor 20 euro per kalender jaar. Genieten doet u samen, geef daarom uw familie of bekenden een lidmaatschap van de KBO Beek cadeau. Meld je aan bij de voorzitter 024 3226377."