Leerlingenraad van 't Bijenveld. (foto: Mireille Smits-Tank)
Leerlingenraad van 't Bijenveld. (foto: Mireille Smits-Tank) Foto: Mireille Smits-Tank

Opening 5 juli van vernieuwde Rollebol in Leuth door wethouder Fleuren

woensdag 5 juni 2019 12:00

LEUTH - Op 17 mei zijn er in het kulturhus van Leuth verkiezingen geweest voor nieuwe speeltoestellen in De Rollebol. Deze verkiezingen werden georganiseerd door de gemeente Berg en Dal in samenwerking met mensen van Dorpsagenda Laat Leuth Leven.

Er is toen met een grote meerderheid gekozen voor de toestellen die binnenkort worden geplaatst; op de foto staat een afbeelding van de toestellen met de kinderen van de leerlingenraad van basisschool ‘t Bijenveld.
Op vrijdag 5 juli, de eerste dag van de zomervakantie, wordt de vernieuwde speeltuin geopend door wethouder Sylvia Fleuren van de gemeente Berg en Dal. Dit gebeurt om 12.00 uur, direct nadat de school uitgaat zodat de kinderen even later allemaal aanwezig kunnen zijn in De Rollebol.
Hoe de opening gebeurt, blijft nog even geheim, maar wel zeker is dat er voor alle kinderen iets lekkers te eten en te drinken is.
En natuurlijk kunnen alle toestellen daarna meteen in gebruik worden genomen; een mooi begin van de zomervakantie!