(foto: Omroep Berg en Dal)

Omroep Berg en Dal zoekt vrijwilligers

BERG EN DAL - Omroep Berg en Dal is actief op de radio, televisie, kabelkrant en sociale media. De omroep bestrijkt de gehele gemeente Berg en Dal en zelfs daarbuiten.

Onlangs is bij een medewerkers overleg de wens uitgesproken om nog meer programma's samen met de bewoners van onze gemeente te maken. Het liefst wil de omroep naar de bewoners toe door middel van locatie uitzendingen en interviews ter plaatse. Om dit te realiseren is er voldoende apparatuur aanwezig maar ontbreekt het aan menskracht.

Voor dat soort programma's zijn er technici, redactieleden, cameramensen en presentatoren nodig. Enige ervaring zou prachtig zijn, maar de omroep beschikt ook over mensen die voor opleiding zorgen. Als het werken bij de omroep de vrijwilliger aanspreekt, kan hij of zij bij de omroep ontdekken wat bij hem of haar past. Het werk kan enkele uren per week vergen.

Wie interesse heeft in deze mooie dynamische hobby kan bellen naar Willy Hopman, 06 36217725 of mailen naar vacature@omroepbergendal.nl.